جستجو در آرشيو اخبار
کلمه کلیدی
:
 از 
 تا  
 
تاریخ : پنجشنبه 5 مهر 1397     |     کد : 1487

با حضور مدیرعامل سازمان زیباسازی، معاونین مترو و مدیران روابط عمومی تاکسی رانی و اتوبوس رانی؛

جلسه توجیهی پروژه طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری برگزار شد

جلسه توجیهی پروژه طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری، با حضور مدیران و معاونین سازمان زیباسازی، معاونین سازمان قطارشهری و مدیران روابط عمومی تاکسی رانی و شرکت واحداتوبوس رانی تبریز و حومه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات سازمان زیباسازی، در این جلسه علی مدبر با تاکید بر این که براساس مصوبه شورای اسلامی شهرتبریز، سازمان زیباسازی تنها متولی حوزه تبلیغات شهری در تبریز است، گفت: بر اساس اعلام مشاور طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری، تبلیغات در شهرما با مشکلات عدیده ای روبرو است که مهم ترین آن، عدم هماهنگی بین نهادها و دستگاه های مختلف فعال در این زمینه است.

وی افزود: شورای محترم شهر طی مصوبه ای، سازمان زیباسازی شهرداری تبریز را تنها نهاد متولی تبلیغات شهری در تبریزمعرفی کرده؛ اما می بینیم به موازات این سازمان، نهادهای دیگری نیز در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند و این امر، موجب بروز مشکلات زیادی در سطح شهر شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی تعدادی از این مشکلات را برشمرد و اضافه کرد: اغتشاش و نازیبایی در سیما و منظر شهری، مخدوش شدن ایمنی و سلامت شهروندان و کاهش درآمدهای شهرداری، از جمله نتایج منفی ناهماهنگی در حوزه تبلیغات است.
مدبرهمچنین اظهار داشت: در عین حال، عدم وجود وحدت رویه و تبعیت نکردن از قوانین در این زمینه، موجب افزایش بی رویه سازه ها و بالاخص سازه های غیر استاندارد و بدون مطالعه  شده که علاوه بر ایجاد چهره ای نازیبا در شهر، از منظر پدافندغیرعامل و ایمنی شهروندان نیز جای بحث دارد.
وی تصریح کرد: تمامی سازمان ها و شرکت هایی که در زمینه تبلیغات شهری فعالیت می کنند، باید اقدامات خود را در دو محور "ضوابط تبلیغات شهری و مشکلات حاصل از وضع موجود" مورد بازنگری قرار دهند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: از نمایندگان سازمان ها و شرکتهایی که در این جلسه حضور دارند، انتظار داریم در خصوص واگذاری های جدید و تمدید قراردادهای قبلی، هماهنگی های لازم را با سازمان زیباسازی انجام دهند؛ چرا که ناهماهنگی و عدم حرکت در مسیری واحد، بیشترین ضرر را به اقتصاد شهری وارد می کند.
مدبر در عین حال، به نتایج مثبتی که از قانونمندی در حوزه تبلیغات حاصل می شود اشاره و تصریح کرد: اصلی ترین هدفی که از انسجام و یکدستی در تبلیغات شهری عاید شهر می گردد، فضایی آرام و زیباست که در کنار آن، پیام رسانی به بهترین وجه و با بیشترین بازخورد انجام می گیرد و در بلند مدت، افزایش درآمد را نیز به همراه خواهد داشت.
در انتهای جلسه، نمایندگان سازمان های قطارشهری، تاکسی رانی و شرکت واحد اتوبوس رانی، ضمن بیان شرایط تبلیغات در واحد متبوع خود، آمادگی خود را برای همکاری جهت نیل به اهداف طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری، اعلام کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 


مدیر وب سایت
نوشته شده در   پنجشنبه 5 مهر 1397  ساعت  07:47   توسط   مدیر وب سایت    تعداد بازدید  97
ویرایش شده در شنبه 7 مهر 1397 ساعت 08:36 توسط مدیر وب سایت
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :