جستجو در آرشيو اخبار
کلمه کلیدی
:
 از 
 تا  
 
تاریخ : پنجشنبه 1 شهريور 1397     |     کد : 1479

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریزتاکید کرد؛

لزوم طراحی سازه های تبلیغاتی جدید برای استفاده چندمنظوره در مناسبتهای موقت و ویژه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، بر لزوم طراحی چندمنظوره سازه های تبلیغاتی جدید، با هدف استفاده در موقعیت های متفاوت و ویژه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات سازمان زیباسازی، علی مدبر در جلسه ای که با حضور مشاور طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری برگزار شد، با اشاره به تعدد موقعیت ها و انواع تبلیغات در سطح شهرتبریز گفت: علاوه بر تبلیغات مختلفی که در حوزه مشاغل و اصناف صورت می گیرد، مناسبت های ملی و مذهبی از جمله موقعیت هایی هستند که تبلیغات ویژه ای را می طلبند.
وی افزود: با وجودی که این مناسبت ها و تبلیغات مربوط به آن ها موقتی هستند، اما باز هم نیاز به برنامه ریزی اساسی و ساماندهی داریم تا در عین حالی که پیام تبلیغاتی به خوبی انتقال مییابد، سطح شهر نیز از آلودگی های بصری به دور باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، با اشاره به بخشی از مناسبت های موقت اظهار داشت: به عنوان مثال در ایام انتخابات شورای اسلامی شهر یا انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و یا در دهه اول محرم الحرام، انواع مختلفی از پوسترها و بنرها در سطح شهر نصب می شود؛ در حالی که اگر مکان های از پیش تعیین شده برای چنین مناسبت هایی داشته باشیم، قطعا فضای بصری شهر از نظمی مناسب پیروی کرده و اغتشاشات بصری نیز بسیار محدود خواهدبود.
مدبر همچنین تصریح کرد: همزمان با تلاش مشاور طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری در راستای ساماندهی تبلیغات در فضاهای عمومی شهر، امیدواریم این اصل نیز در بررسی ها و طراحی ها، با رعایت مقیاس اثربخشی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 


مدیر وب سایت
نوشته شده در   پنجشنبه 1 شهريور 1397  ساعت  10:05   توسط   مدیر وب سایت    تعداد بازدید  127
ویرایش شده در شنبه 3 شهريور 1397 ساعت 11:58 توسط مدیر وب سایت
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :